Klantenservice
Je kunt ons altijd een vraag stellen via klantenservice@greenjump.nl en we geven je persoonlijk antwoord binnen 24 uur.
Hoe werkt het bestellen?
Je kunt via je mobiel of computer de producten in je winkelwagen doen. We proberen bij alle producten zoveel mogelijk informatie te geven.
Bestelling afronden
Inloggen
Vanuit de winkelwagen pagina kun je klikken op “bestelling afronden”. Als je nog niet ingelogd bent, vragen wij je of je een nieuwe klant bent of een bestaande klant. Bestaande klanten kunnen hier inloggen en gaan dan naar stap 2. Nieuwe klanten kunnen zich met hun naam en emailadres registreren. Je kunt ook als gast bestellen.
Registreren of als gast bestellen.
Je kunt een gebruikersnaam en wachtwoord kiezen en je emailadres invullen. Daarna ben je geregistreerd en kun je verder naar stap 2. Je kunt ook als gast bestellen.
Verzending
In stap 2 geef je het afleveradres op. Er is één adres voorgeselecteerd als je al klant bent. Je kunt een nieuw adres toevoegen of kiezen uit een adres wat je eerder hebt toegevoegd bijvoorbeeld als je de bestelling naar iemand anders wilt laten sturen. Je kunt op de volgende pagina een afwijkend factuuradres opgeven.
Verzendkosten
Je kunt hier uitgebreid onze verzendkosten zien.
Betaalwijze
Hier kun je een factuuradres kiezen als dit afwijkt van het verzendadres. Daarna kies je een betaalwijze. Je kunt bij ons betalen via iDeal, Paypal, Creditcard, Bancontact of een overschrijving. Ook kun je kiezen voor achteraf betalen via Billink en IN3.
Indien je via overschrijving betaalt, reserveren wij vijf (5) werkdagen de producten.
iDeal betaling mislukt?
Je kunt bij ons betalen met iDeal.
Als jouw iDeaL betaling om wat voor reden dan ook niet goed is gegaan, kun je altijd zelf het bedrag overmaken naar:
Bank: Triodos
IBAN/SEPA nummer: NL54TRIO0197844146 ten name van Green Jump te Achtmaal
BIC/SWIFT nummer: TRIONL2U
Bevestiging
Op de volgende pagina vind je een overzicht van de bestelling inclusief de verzendkosten.
Onderaan kun je de Algemene Voorwaarden aanklikken om ze te lezen en eventueel op te slaan. Als je akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden dan kun je dit aanvinken en klikken op de button “Bevestig”.
Opmerking bij de order
Je kunt een opmerking meegeven bij de order. Houd er rekening mee dat wij alle opmerkingen persoonlijk lezen en dat jouw order daardoor een dag vertraging kan oplopen.
Afsluiting
Op de laatste pagina vind je aanvullende informatie over betaling en afhandeling van je order.
Zodra wij het geld ontvangen hebben zullen we je bestelling dezelfde werkdag versturen als je op tijd hebt besteld (zie bovenaan de site), mits we alles op voorraad hebben. Je kunt een eventuele afwijkende levertijd zien bij het bekijken van de producten.
Cadeauservice
We hebben het nog niet geautomatiseerd in het bestelproces maar op werkdagen tussen 9-16.30 uur kunnen we jouw bestelling eenvoudig verpakt als cadeautje versturen.
Als je jouw bestelling als cadeautje wilt versturen naar iemand, zet dit er dan even bij in de opmerkingen aan het einde van het bestelproces. Geef ook even de tekst die je erbij wilt doen en wij zorgen ervoor dat jouw cadeautje ingepakt wordt verstuurd, eventueel met een kaartje erbij.
Suggesties?
We hebben ons best gedaan om het bestellen bij Green Jump zo eenvoudig en duidelijk mogelijk te maken. Wij stellen suggesties voor verbetering echter altijd op prijs.