Klachtafhandeling

Als je een klacht hebt over door Green Jump geleverde producten en/of diensten dien je deze zo snel mogelijk en in ieder geval binnen een redelijke termijn; gedetailleerd, volledig bij Green Jump in te dienen via klantenservice@greenjump.nl . Wij bevestigen dat we jouw klacht ontvangen hebben.

Nadat een klacht door een klant bij Green Jump is ingediend probeert Green Jump binnen veertien (14) dagen te reageren. Mocht Green Jump niet in staat zijn om binnen deze termijn inhoudelijk op de klacht te reageren dan zal Green Jump een indicatie geven wanneer er wel uitvoerig op de klacht kan worden ingegaan.

Een klacht over een product, dienst of de service van Green Jump kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar ons als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

Indien we er samen niet uitkomen, ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Geschillen

Geschillen kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door jou als door ons worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien je jouw klacht eerst binnen bekwame tijd aan ons hebt voorgelegd.

Je kunt meer lezen over de geschillenregeling in artikel 15 van onze algemene voorwaarden.

Branchegarantie

De Stichting Webshop Keurmerk staat garant voor de nakoming van de bindende adviezen van de Geschillencommissie Webshop door haar leden, tenzij het lid besluit het bindend advies binnen twee maanden na de verzending ervan ter toetsing aan de rechter voor te leggen. Deze garantstelling herleeft, indien het bindend advies na toetsing door de rechter in stand is gebleven en het vonnis waaruit dit blijkt, in kracht van gewijsde is gegaan. Tot maximaal een bedrag van €10.000,- per bindend advies, wordt dit bedrag door de Stichting Webshop Keurmerk aan de consument uitgekeerd. Bij bedragen groter dan €10.000,- per bindend advies, wordt €10.000,- uitgekeerd. Voor het meerdere heeft de Stichting Webshop Keurmerk een inspanningsverplichting om ervoor te zorgen dat het lid het bindend advies nakomt.

Voor toepassing van deze garantie is vereist dat de consument een schriftelijk beroep hierop doet bij de Stichting Webshop Keurmerk en dat hij zijn vordering op de ondernemer overdraagt aan de Stichting Webshop Keurmerk. Indien de vordering op de ondernemer meer bedraagt dan €10.000,-, wordt de consument aangeboden zijn vordering voor zover die boven het bedrag van €10.000,- uitkomt over te dragen aan de Stichting Webshop Keurmerk, waarna deze organisatie op eigen naam en kosten de betaling daarvan in rechte zal vragen ter voldoening aan de consument.

Winkelwagen
Winkelwagen is leeg.
Subtotaal:
€ 0,00
Veilig winkelen
  • Betalen met Ideal Mister Cash Verzenden met PostNL
  • betalen met paypal mastercard visa
  • SSL certificaat sofort banking